pondělí 23. prosince 2013

let it snow

Vždycky jsem si přála fotit v mlze. A minichumelenici. A tak..


+bonusovka (asi jí byla zima, hehe)

Taak co? Líbí nelíbí? Pište a VESELÉ VÁNOCE VŠEM ♥

37 komentářů:

  1. Nejhezčí nejlepší nejdokonaalejsí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Boží fotky :) Akorát lituju modelku, brr :D Já jsem mrzla už jenom bez šály. Ale určitě to stálo za to! :) Fotky se moc povedly :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuu!! no to já taky, ale myslím, že čím víc do toho dáš (samozřejmě velká zásluha modelky), tím víc z toho vyleze:)

      Vymazat
  3. och!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    tak to už se těším ještě více, moc povedené fotky:))

    OdpovědětVymazat
  4. Už jen kvůli odvaze modelky fotky musím pochválit.)! Moc se mi líbí první, třetí a pátá.
    Jo a vážně už máš deset?! Panejo, měl by se dát sraz.D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je to holka statečná, nu :) děkuju moc!
      jo, řekla bych, že i víc :D

      Vymazat
  5. Nádherné fotky! :O ..musela jí být fakt hrozná zima, ale stálo to za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ona pořád: 'joo, v pohodě, ještě můžem fotit, ještě cítím nohy..' :D:D
      děkujeme ♥

      Vymazat
  6. Neleží teď v posteli s angínou? :D Nicméně ty fotky jsou vážně perfektní, Baru!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kláry předtav si, že je zdravá jak nikdy předtím! :D jako já to nechápu, ale fakt cajk, ani rýma nic.. asi štěstí no :D:) a děkujeme moc!!♥

      Vymazat
  7. fotky jsou kouzelné a tobě též krásné vánoce

    OdpovědětVymazat
  8. Děláš si srandu? nejhezčí fotky♥

    OdpovědětVymazat
  9. naozaj nádherné fotky!! :) ale asi by som zamrzla na mieste :D .. Bosé nohy na snehu auuu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc!:)) no vždyť já klepala kosu a to jsem měla 100 vrstev :D:D..

      Vymazat
  10. Ta první fotka je skvělá! Vlastně všechny tvoje fotky jsou skvěly :)

    OdpovědětVymazat
  11. Super,

    nechceš se vzájemně sledovat? FB? GFC?

    http://lifeenthusiasm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. tak tie fotky su dokonale krasne skvele :) spojenie enspojitelneho :) protiklady sa pritahuju.. paci sa mi to :)

    OdpovědětVymazat
  13. Neskutočne úžasné a krásne!!!!!

    OdpovědětVymazat
  14. Fotky jsou kouzelné a máš teda můj respekt díky nim! brrr.. Můžu vědět jakým foťákem fotíš?.))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkujuuu! no to hlavně ségra, ta musela mrznout.. :D ale díky moc:) fotím olympusem, ani to není zrcadlo, myslím pen2..

      Vymazat
  15. Fotky jsou pěkné, ale opravdu mě oslovila pouze ta poslední (myslím poslední z focení, ne tu backstage :)), ta je vyjímečná. A modelka má sakra koule :D

    OdpovědětVymazat
  16. Krásne fotky a ten bonus...no coment :) Kika

    OdpovědětVymazat