sobota 1. listopadu 2014

gone girl

Začínám tím, že:
moc dík za krásnou odezvu v minulém článku, hřálo mě to u srdíčka, hehe. (:
Teď jeden takový poznatek:
byla jsem v kině na Zmizelé s Jo, bylo to skvělý, šílený a taky.. na zvracení. Film na zamyšlení, na psycho v hlavě a tak. Doporučuju. A vůbec, viděli jste? Váš názor? Vřele vítám.
Teď něco aby tento článek taky trošku zapadal do fotícího světa.
Byly jsme s Jo (hehe, jseš tu 2x!) na takovém, dá se říct fotícím výletě po naší krásné Olomouci. Byla jsem zavedena na vážně nádherný místo. No, a celkově to bylo prostě bááječný.

 viděli jste někdy tak supermedvědí svetr?
 Johanka má skvělej baťůžek, že?

11 komentářů:

  1. Ten svetr je úpně ťuťuuu ňuňuuu♥

    OdpovědětVymazat
  2. Super fotky a ten svetr je fakt boží :D :3 Ta zeď s barevným listím je úžasná :3

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky i místa jsou nádherné, asi budu muset udělat nějakou výzkumnou expedici po Olomouci :)

    Lucieswlife

    OdpovědětVymazat
  4. omg vy dve dohromady, to je proste laska <3

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkný svetr :)

    A Zmizelou jsem viděla, bylo to opravdu psycho a musela jsem nad tím dloouho přemýšlet. Každopádně bych to vážně doporučila všem!

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ruksak je krasny!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  7. Tak konečně ti něco píši. Tákže...no, ehem :D...prostě, jak to shrnout jednou větou: It was sehr super!

    OdpovědětVymazat
  8. Hezké fotky, plné příjemné podzimní atmosféry

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle místo znám :) taky jsem si ho zamilovala na první pohled, na jaro to tam vypadá úžasně! :)

    OdpovědětVymazat