sobota 15. srpna 2015

Sardinia part 3

Tak už naposled. Třetí část fotek ze Sardinie je tu, tentokrát trochu jinak. Bylo to tam tak překrásný. Docela ironie - byla jsem u moře, ale nadšená jsem byla z hor...

8 komentářů:

  1. Týjo, to je krása! Fakt, krásný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥ však zítra si uděláme taky takový výlet! (trošku skromnější, ale určitě boží)

      Vymazat
  2. Vypadá to sice hezky, ale to vedro, jaké tam muselo být! Já popravdě výlety do hor u moře nesnášela..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no to já taky, ale právě tam nahoře bylo počasí tak na mikinu/bundu!! takže skvělý!:D

      Vymazat
  3. Uch, krásný fotky!!! (Vážněmoc)
    Nojono, už to tak bývá. Já byla za památkama a nejvíc jsem nadšená byla z moře, kde jsem už pár let nebyla :D Nicméně strašně bych se ráda taky vydala někam na hory :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥♥♥ děkuju (vážněPŘEmoc)
      jinak hory jsou vždycky dobrej nápad!

      Vymazat
  4. Na ty fotky bych se snad vydržela koukat hodiny. Jsou vážně povedené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. áách, to mě tak těší, děkuju!!

      Vymazat