pondělí 20. ledna 2014

a foggy day with Jane || part 1

Ahoooj! Jak se máte? Já jsem měla fotící víkend. Byla to paráááda. Nejprve vám ukážu fotky ze soboty, kdy jsme s Jančou cestovaly po Holici. Fotky budou rozdělený do 2-3 částí, protože jsem si jaksi zamilovala černobílý koleje, heh. (S)mějte se :-) B

15 komentářů:

  1. Pokud mě zrak nešálí, tak je to Janča od nás ze školy :D nebo ne? :D každopádně fotky jsou strašně super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. heej Kláry, nejseš ty bystrozrakej? :D jinak moc dííkujem :))

      Vymazat
    2. O.o O.o O.o O.o tohle je ale už šok měsíce O.o někdo na Čajce má blog... to jsem nečekala

      Vymazat
    3. vidíííš, nejseš sama! :D

      Vymazat
  2. Ach, ahcám. .D tvoje fotky jsou tááákhle kouzelné i tvoje modelky .).

    OdpovědětVymazat
  3. ty fotky jak je ta slečna bosá na kolejích - božkost !

    OdpovědětVymazat