sobota 11. ledna 2014

red lips

Chtěla jsem zkusit jaký to je s umělýma řasama, haha. Lepidlo všude a opuchlý oči. A než se nám to vůbec podařilo nějak k těm víčkům připevnit... K tomu všemu byl pěknej vichr. Jo, slastný to život mých obětavých modelek. Ne vážně, že mi to není blbý. (:D)

  
Co na ně říkáte? :)
Prosím sdílejte mé stránky, jestli se vám líbí, moc by mi to pomohlo :) [LINK]
Všem moc dííkuju! ♥

20 komentářů:

  1. Moc krásné fotky! :O sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. ta třetí od konce je můj favorit

    OdpovědětVymazat
  3. nádherné fotky a ta holka na nich je nádherná!

    OdpovědětVymazat
  4. Že bych o těch umělých řasách taky už něco zaslechla? :D Každopádně ty fotky jsou vážně skvělé :) a tvoje obětovaná modelka má boží vlasy a ta rtěnka jí strašně sluší, tak jí to vyřiď :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že by...? :D a děkuju moc :) vyřídím, pokud to nestihnu zapomenout :D jak se znám.. ale budu se snažit a ještě jednou díík!

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. děkujuu:)
      ps- další článek bude s tebou :D :)

      Vymazat
  6. krásné fotky! ta pátá mi přijde trochu strašidelná :D a umělé řasy musím někdy vyzkoušet
    perko101.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hehe, děkuju!! :) no, přeju hodně štěstí :D

      Vymazat
  7. Překrásný fotky:) Máš krásný vlasy:)
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Děláš si srandu? podle mě to pro všechny modelky musí být pocta, že s tebou můžou fotit! Krásné fotky, hlavně to okolí, ale i modleka .).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jéjéjé, ty si milá :) wow.. děkuju moc :) doufám, že i my dvě se někdy domluvíme!

      Vymazat
  9. fotky jsou vážně úžasné:)

    OdpovědětVymazat